مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد/ دکتر زالی: بسیج دانشجویی مولود انقلاب و ارزش‌های انقلابی و فرزند بلافصل رهبری است/ باید برای بسیج در دانشگاه تمایز قائل باشیم

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد/ دکتر زالی: بسیج دانشجویی مولود انقلاب و ارزش‌های انقلابی و فرزند بلافصل رهبری است/ باید برای بسیج در دانشگاه تمایز قائل باشیم

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور آقای مفرد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ، دکتر زالی رئیس دانشگاه، دکتر خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر امام هادی معاون دانشجویی فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدجعفری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر اسلامی رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی، دکتر وصلی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین، مسئولین دانشکده‌ها، تشکل‌های دانشجویی و … در سالن شهید بهشتی (ره) ستاد دانشگاه برگزار گردید و طی آن از زحمات دکتر دهقان تقدیر و آقای شوری‌زاده با حکم مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد.

دکتر زالی در این مراسم ضمن اشاره به خودباوری، خودکفایی، پیش‌قراولی علمی و دین‌داری بسیج دانشجویی، از زحمات دکتر دهقان، مسئول سابق بسیج دانشجویی، در طول دوران مسئولیت خود قدردانی نموده و حسن استقبال اعضای بسیج دانشجویی از این جلسه را نشان‌دهنده عملکرد موفق ایشان دانشت.

رئیس دانشگاه بر تسریع در افتتاح مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه نیز تأکید کرد.

رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های انجام شده در طول دوران مسئولیت دکتر دهقان، الگویی برای آقای شوری‌زاده که از برادران متعهد، ارزشی، فهیم و با تفکر جهادی است، باشد.

دکتر زالی افزود: از این که بسیج دانشجویی را تشکل بنامم ابا دارم. بسیج دانشجویی مولود انقلاب و ارزش‌های انقلابی و فرزند بلافصل رهبری است. باید برای بسیج در دانشگاه تمایز قائل باشیم؛ زیرا نگهبان انقلابند.

وی هم‌چنین اشاره کرد: نگاه آقای دهقان راهبردی بود و اقتضایی عمل نمی‌کرد.

در این مراسم دکتر دهقان مسئول سابق بسیج دانشجویی گفت: مسیر روشنی توسط بسیج دانشجویی آغاز شده و تنها بسیجی که بین اقشار، امام خمینی (ره) دستور مستقیم برای تأسیس آن داده است، بسیج دانشجو و طلبه است. ما سعی کردیم بتوانیم مأموریتی را که به ما محول شده، به خوبی اجرا کرده و در مسیر درستی قدم برداریم.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش افزود: هرگز دنبال سلفی با مسئولین برای گرفتن پست و ارتقای موقعیت نبودیم. اگر قصد سیاسی‌کاری داشتیم، می‌توانستیم در ستاد آیت‌الله رئیسی کار کنیم؛ اما این موضوعات را خط قرمز بسیج می‌دانیم.

وی افزود: از خروجی‌های بسیج دانشجویی دانشگاه می‌توان نمونه‌هایی را به عنوان مثال بیان کرد؛ از بهترین مشاوران مسئولین سازمان غذا و دارو گرفته تا مدیریت یکی از برترین پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا در سطح شهر تهران، تربیت دانشجویان برجسته در مطالعات نظام سلامت و … گوشه‌ای از خروجی سال‌های اخیر بسیج دانشجویی دانشگاه است.

در ادامه این مراسم، شوری زاده با تأکید بر ضرورت مطالبه‌گری بسیج دانشجویی، حراست و حفاظت از نظام و انقلاب را مهم‌ترین چارچوب بسیج دانست.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در زمینه‌های مختلفی از جمله عرصه‌های جهادی و علمی پژوهشی فعالیت می‌کند، گفت: این فعالیت‌ها نه تنها در سطح دانشگاه، بلکه در سطح تهران و کشور زبانزد است.

مسئول بسیج دانشجویی اهتمام و فعالیت اعضای بسیج دانشجویی در حوزه‌های علمی، پژوهش و فناوری را مایه افتخار دانست و اعلام کرد: خوشبختانه اکثر اعضای بسیج دانشجویی به مسائل مربوط به درس و علم توجه ویژه دارند.

در این مراسم بخشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دوران مسئولیت آقای دهقان (تیر ماه ۱۳۹۸ الی مرداد ماه ۱۴۰۰) به نمایش درآمد.

هم‌چنین از زحمات آقای هراتی‌زاده و خانم معتقد به عنوان جانشینان بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر شد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *