بازدید فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی

بازدید فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی

دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ظهر امروز با حضور در سازمان بسیج دانشجویی، از مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: جوانان و و دانشجویان جزو افراد پرتلاش ما در زمینه واکسیناسیون هستند و در مرکز شهید کسری اسمعیلی از مرز تزریق ۲۷۰۰ دوز نیز گذشتند و این یک رکوردشکنی در تزریق واکسن است و دوستان می‌توانند در تیراژ‌های بالاتر نیز این فعالیت را انجام دهند و واقعاٌ جای تشکر بسیار دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: یکی دیگر از نکاتی که در این مرکز جلب توجه می‌کرد، مدیریت بسیار خوبی بود که بسیج دانشجویی انجام داد و به بهترین نحو فعالیت‌ها و واکسیناسیون جلو می‌رود. در اینجا با مدیریت خوب، هر بخشی را به عهده یک دانشگاه گذاشته‌اند و به نظم و آرایش واکسیناسیون در کشور کمک شایان شده است.

مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی یکی از موفق‌ترین مراکز کشور است

زالی ادامه داد: ما سال‌های سال است که در دانشگاه به دنبال آموزش عرصه‌های فراگیر اجتماعی هستیم. در این مرکز واکسیناسیون در کنار فعالیت‌های مفید دیگر، یک بستر مطلوب ممارست‌های اجتماعی در حال شکل‌گیری است. دانشجویانی که آستین همت بالا زده اند و از صبح زود تا دیروقت، بدون هیچ چشم‌داشتی زحمت می‌کشند، آینده‌سازان این کشور هستند. آنان بدون ادعا و با چراغ خاموش در حال فعالیت هستند و امید داریم که در آینده مدیران موفقی برای کشور خواهند بود. همه مسئولین پزشک و بهداشت کشور از این نوع فعالیت و مدیریت در مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی ابراز رضایت کردند و این مرکز در ارزیابی‌ها به عنوان یک مرکز موفق تکنیکی قلمداد شده است.

مرکز واکسیناسیون جهادگر آسمانی شهید کسری اسمعیلی در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان (سازمان بسیج دانشجویی) واقع شده و هفته گذشته با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شهرداری تهران راه‌اندازی شد.

در مرکز واکسناسیون شهید اسمعیلی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران به واکسیناسیون می‌پردازند. هم‌اکنون جهادگران گروه جهادی منتظران مصلح (عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مرکز، مشغول به فعالیت می‌باشند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *