آخرین خبرها
خانه / قاصدک / اطلاعیه مهم (شروع کلاس ها)
اطلاعیه مهم (شروع کلاس ها)

اطلاعیه مهم (شروع کلاس ها)

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه دانش پژوهانی که اقدام به ثبت نام اینترنتی نموده اند میرساند زمان شروع کلاس ها سیر مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری (ره) به شرح زیر میباشد:

۱- کلاس های سطح یک طلیعه حکمت خواهران به تفکیک روز انتخاب شده از تاریخ شنبه ۱۸ مهرماه (از ساعت ۱۶:۳۰) و سه شنبه ۲۱ مهرماه (از ساعت ۱۶) آغاز خواهد شد.

۲- کلاس های سطح یک طلیعه حکمت برادران طبق توافق اکثریت افراد از سه شنبه ۲۱ مهرماه (از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰) آغاز خواهد شد.

 

چند نکته ضروری:

۱- در ابتدا بر خود لازم میدانیم از کلیه افرادی که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نموده اند بابت نقص فنی به وجود آمده در سامانه پیامکی مجموعه و عدم اطلاع رسانی صحیح در مورد قطعی شدن ثبت نام اینترنتی و زمان همایش افتتاحیه عذرخواهی کنیم، در همین راستا به اطلاع میرساند فایل صوتی و پاورپونت مطالب ارائه شده به زودی جهت استفاده روی سایت بارگذاری خواهد شد.

۲- اسامی کلیه افرادی که پس از تکمیل فرم پیغام “از تماس شما متشکریم. به زودی با شما تماس میگیریم” را مشاهده نموده اند در سایت ثبت شده است و این افراد در جلسه اول میتوانند با مراجعه به ارشد کلاس و تحویل رسید پرداخت هزینه ثبت نام خود را قطعی نمایند.

۳- در صورتی که نام شما در لیست ثبت نام اینترنتی نباشد فقط در جلسه اول میتوانید نسبت به ثبت نام حضوری در محل کلاس اقدام نمایید.

۴- طبق اعلامی که در همایش صورت گرفت در صورتی که تعداد افراد شرکت کننده در کلاس برادران به ۴۰ نفر برسد کلاس ادامه خواهد یافت. در غیر این صورت لغو خواهد شد.

۵- در صورت عدم مطالعه مقرری و یا در صورت تاخیر در حضور در جلسه غایب محسوب میشوید. (مقرری جلسه اول و بقیه جلسات در سایت قرار داده خواهد شد، جهت دستیابی به مقرری کامل کلیه جلسات می توانید به قسمت طلیعه حکمت_مقرری مراجعه نمایید)

۶- فایل pdf کتاب آزادی معنوی جهت استفاده در سایت قرار خواهد گرفت (تحویل کتاب ها به افراد متقاضی جلسه دوم انجام میشود)

گروه آموزشی-فرهنگی قاصدک

 

2 نظر

  1. سلام
    مکان برگزاری کلاس سطح یک خواهران کجاست؟

    • با سلام. تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و نیایش. دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*