اطلاعیه 2،3،4،5 ثبت نام راهیان نور

اطلاعیه 2،3،4،5 ثبت نام راهیان نور

?? # اطلاعیه شماره 2 راهیان نور
به اطلاع می رساند با توجه به اتمام ظرفیت اردوی خواهران ثبت نام اصلی و ذخیره اردو قبل از موعد معین شده به پایان رسید ولی ثبت نام برادران همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است از این امروز (8 اسفند) ثبت نام برادران فقط به صورت حضوری در دفاتر دانشکده ها خواهد بود

 

?? # اطلاعیه شماره 3 راهیان نور
با توجه به قطعی شدن بلیط قطار و هزینه های اردو ، هزینه ثبت نام اردو 30 هزار تومان محاسبه گردیده است. لازم به ذکر است این مبلغ شامل هزینه های رفت و برگشت قطار، اتوبوس، پک فرهنگی، بیمه ، غذا و …. میباشد.
افراد که اقدام به ثبت نام کردند و ثبت نامشان از طریق پیامک به ایشان اعلام گردیده، میتوانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده ها نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل ثبت نام اقدام نمایند

?? # اطلاعیه شماره 4 راهیان نور
با توجه به اسقبال گستره دانشجویان در اردوی امسال، به خصوص اردوی خواهران، افرادی که فقط دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) هستند می توانند در اردو شرکت نمایند و سایر متقاضیان امکان حضور در اردو را نخواهند داشت.
خواهرانی که ثبت نامشان قطعی شده، میتوانند با مراجعه به دفاتر بسیج خواهران دانشکده ها نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و تحویل فرم رضایت نامه، (فرم رضایت نامه را می توانید از سایت www.BSBMU.ir دانلود کنید) ثبت نامشان را تکمیل نمایند.

?? # اصلاعیه شماره 5 راهیان نور
به اطلاع می رساند در صورت افزایش ظرفیت اردوی خواهران، مراتب به ترتیب اولویت ثبت نام، به خواهرانی که به صورت ذخیره ثبت نام کرده اند، اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط