بیانیه بسيج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي

بیانیه بسيج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي

ال سقوط

فاجعه‌ي تاريخي منا بار ديگر بي كفايتي و بي لياقتي آل سعود را براي جهان اسلام روشن کرد


 

بسم الله الرحمن الرحيم
والذين هاجرو في سبيل الله ثم قتلو او ماتو ليرزقنهم الله رزقا حسنا ( حج /٥٨)
فاجعه ي جانسوز و ناگوار حج امسال موجب تالم خاطر و دردمندي جهان اسلام در روز عيد سعيد قربان گرديد و صحنه ي باشكوه حج به قربانگاه حاجيان مظلوم در منا بدل شد .
لازم است اين فاجعه ي عظيم را به ساحت مقدس حضرت وليعصر(عج) ، مقام معظم رهبري ، خانواده هاي داغدار حجاج عزیز بيت الله الحرام و تمامي ملت شريف و بزرگ  ايران تسليت عرض كنيم.
اين فاجعه ي تاريخي بار ديگر بي كفايتي و بي لياقتي حكومت دست نشانده ي سعودي را براي جهان اسلام روشن نمود .
حاكمان و رهبران آل سعود كه پس از مرگ پادشاه سابق با اعمال نسنجیده ی خود جاهليت اين نظام پادشاهي را بيش از هر زمان ديگری به جهانيان نشان داده اند و در روز عيد قربان به جاي آن كه در حفظ جان و امنيت حاجيان عزيز  كوشا باشند در فكر قرباني كردن زنان و كودكان مردم در صنعا و عدن و منامه و سوريه و عراق هستند و ميل خود به  خونريزي را نمايان می کنند .
اعمال اين نظام دست نشانده ي استكبار و صهيونيست بار ديگر پيام حضرت امام خميني را زنده ميكند كه فرمودند :”( ان‏شاءاللّه‏ ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت).
اعمال اين نظام متحجر بهتر از هر چيز ديگر نشان دهنده ي بي كفايتي اين حاكمان است; كه خود را خادمين حرمين شريفين مي نامند. امروز بيش از هر زمان ديگر  بوي الرحمن آل سعود  در عرفات و منا استشمام ميشود و نويد دهنده ي آن است كه انشالله به زودي حرمين از چنگال وهابيت تكفيري آزاد خواهد شد و نماز ظهر را به امامت وليمان  ،اماممان و مولايمان حضرت وليعصر در امنيت و وحدت كامل و با تمامي مسلمين جهان چه شيعي و چه سني در بقيع اقامه خواهيم كرد . امروز بايد به وعده ي الهي كه ميفرمايد:  ان تنصروا الله ینصرکم و  يثبت اقدامكم ايمان آورد و با اگاهي از حوادث جهان اسلام در اين پیچ تاريخي با پايداري و وحدت و درك توطئه هاي دشمن در مسير جامعه ي متمدن اسلامي حركت كرد و در اين خاموشي سران كشورهاي به ظاهر اسلامي، نظام جمهوري اسلامي ايران ، دولت و مجلس و ساير مسئولان ذيربط انتظار ميرود در حركت جهان اسلام بسوي آرمانهاي مقدس مهدويت و حكومت اسلام ناب محمدي تلاش مضاعف داشته باشند و پيگير فاجعه عظيم حج از مراجع قانوني باشند .
ما دانشجويان بعنوان موذنان جامعه و قشر پويا و متحرك بايد به وظيفه ي شرعي خود كه اگاهي بخشي و بيداري جامعه است ، جامه ي عمل بپوشانيم ودر راستاي تحقق وعده هاي الهي به مبارزه ي خود با استكبار جهاني و دست نشانده هاي آنها در منطقه كه در راس انها نظام منحط سعودي قرار دارد ادامه بدهیم تا به ارمان جامعه ي اسلامي كه حكومت مستضعفان در جهان است دست پيدا كنيم .
بسيج دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي (ره)
شنبه ٤ مهر ١٣٩٤

مطالب مرتبط