آخرین خبرها
خانه / قاصدک / همایش ها / ضرورت برگزاری همایش ها / ضرورت برگزاری همایش ها
ضرورت برگزاری همایش ها

ضرورت برگزاری همایش ها

ضرورت:
باتوجه به پویایی طرح قاصدک و وجود عزمی جدی برای پوشش اساسی ترین مسائل مورد نیاز افسران جنگ نرم؛ به طور معمول در هر ترم نیاز به پرداختن به موضوعاتی خارج از سیر مطالعاتی آثار استاد شهید مرتضی مطهری(ره) احساس می شود که درکتب شهید مطهری بدان ها یا پرداخته نشده مثل بسیاری از مسائل امروز جامعه ی ما و یا پرداخته شده ولی تنها در ابعادی محدود مورد بررسی قرارگرفته اند و نیاز به واکاوی با رویکردی جدید دارند. از این رو سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری و حلقه های صالحین به عنوان پایه های اصلی طرح و سایر برنامه ها هم چون همایش ها، اردوها، نشریات، وبلاگ و… به عنوان قالب هایی برای ارائه سایر مباحث مورد نیاز و تکمیلی طرح ارائه می شود.
بنابراین برگزاری همایش ها یکی از قالب های پیشنهادی برای تکمیل طرح است و همان طورکه دربخش معرفی طرح توضیح داده شد، موضوعات مورد نیاز و قالب ارائه ی آن با کمک تیم اندیشه ورز و شورای مشورتی و با توجه به نظرسنجی ها و نیازسنجی ها پیش بینی می شود.

اهداف برگزاری همایش ها
1. پوشش موضوعات تکمیلی مورد نیاز شرکت کنندگان در طرح طلیعه حکمت
2. تبیین یک یا دو جلسه ای یک موضوع به صورت کامل
3. ایجاد فضایی برای سایر دانشجویان و بعضا سایر اقشار جامعه به منظور استفاده از موضوعات مورد بحث در همایش ها، خارج از نظام آموزشی و کلاس های طرح با حذف محدودیت شرکت کنندگان
4. پوشش موضوعاتی که به فراخور زمان یا شرایط خاص مورد نیاز قرار می گیرند.

Untitled-2

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*