آخرین خبرها
خانه / قاصدک / محصولات / بسته ولایت فقیه / بسته ولایت فقیه
بسته ولایت فقیه

بسته ولایت فقیه

اين مجموعه شامل 4 حلقه DVD مربوط به همايش ولايت فقيه، 2 حلقه DVD مربوط به همايش نمايش و نقد مستند خط و نشان رهبر و 1 حلقه CD مربوط به مناظره راديويي حول موضوع ولايت فقيه مي باشد که توضيح مختصر هرکدام از محصولات در ادامه آورده شده است.

 

 

  1.  همايش يکروزة ولايت فقيه

اين همايش 12 ساعته در ارديبهشتماه سال 1391 در دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي(ره) با حضور تعداد کثيري از دانشجويان علاقهمند از کلية دانشگاههاي شهر تهران برگزار شد. اين همايش در 4 حلقه DVD ، مشتمل بر 8 ساعت فيلم و 8 ساعت صوت برنامه ميباشددر اين برنامه که با سخنراني دکتر علي غلامي عضو هيات علمي دانشگاه امام صادق(عليهالسلام) برگزار گرديد، به بررسي مسايلي همچون مباني و تاريخچة ولايت فقيه و شخصيتشناسي امام خامنهاي(مدظله العالي) پرداخته شد. همچنين در ادامه برنامه تعدادي از شبهات متداول در رابطه با بحث ولايت فقيه بررسي و پاسخ داده شد. در پايان اين برنامه دانشجويان به پرسش سوالات خود در اين رابطه پرداختند.

  1. نمايش و نقد مستند خط و نشان رهبر

اين همايش 6 ساعته در خرداد ماه سال 1391 توسط گروه فرهنگي آموزشي قاصدک در سازمان بسيج دانشجويي با حضور پرشور دانشجويان علاقهمند از کلية دانشگاههاي شهر تهران برگزار شد. در اين برنامه پس از پخش مستند خط و نشان رهبر که در سال 1389 توسط شبکة فارسي زبان BBC پخش شده بود، دکتر علي غلامي به نقد و بررسي صحت مطالب ارائه شده پرداختند. همچنين در پايان برنامه دانشجويان به پرسش و پاسخ حول مباحث مطرح شده پرداختند. فيلم اين همايش شامل 2 حلقه DVD  مشتمل بر 4 ساعت فيلم ميباشد.

  1. مناظره با موضوع ولايت فقيه

اين مناظره در زمستان سال 1390 با حضور دکتر صادق زيباکلام و دکتر علي غلامي در 6 قسمت به صورت زنده از شبکه راديويي گفتگو از پخش شد. در اين مناظره هر دو طرف مناظره به بيان ديدگاههاي خود راجع به پيشينة تاريخي ولايت فقيه و ساير مسايل راجع به اين موضوع پرداختند. صوت اين برنامه به صورت 6 فايل صوتي يکساعته در يک حلقه CD در اين پک ازائه شده است.

Untitled-2 Untitled-5 Untitled-8

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*