آخرین خبرها
خانه / قاصدک / محصولات / بسته عاشورا عبرتی برای همیشه مسلمانان / بسته عاشورا عبرتی برای همیشه مسلمانان
بسته عاشورا عبرتی برای همیشه مسلمانان

بسته عاشورا عبرتی برای همیشه مسلمانان

در دی ماه سال ۱۳۹۱ مصادف با دهه دوم ماه صفر، هیئت دانشجویی مصباح الهدی (بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)) اقدام به برگزاری ۱۲ شب مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(علیهالسلام) نمود که فیلم سخنرانیهای دکتر علی غلامی در این ۱۲ شب تحت مجموعهای با نام عاشورا عبرتی برای همیشه مسلمانان تهیه و تولید شد. این مجموعه شامل ۶ حلقه DVD مشتمل بر ۱۲ ساعت فیلم و ۱۲ ساعت صوت این برنامه میباشد که طی آن به بررسی رئوس دلایل انحراف جامعه اسلامی بین سالهای ۱۱ تا ۶۱ هجری و راهکارهای جلوگیری از تکرار آن در جامعه کنونی اسلامی پرداخته شده است.

چرایی محصول:

هرچند به طور خلاصه گفته شد اما چرا این محصول باید تولید می شد:

تولید این محصول به این دلیل بود که خط فکری تمام انقلاب های جهان پس از مدتی منحرف می گردد و خواص آن انقلاب به دلایل مختلفی روی از آرمان های اصیل ان انقلاب بر می گردانند مهم ترین اتفاقی که از این قبیل افتاد عاشورا بود.مطالعه ی تاریخ دستور موکد قران است(فسیرو فی الارض)و چه عبرتی برای مسلمین با لاتر از عاشورا که در آن رهبر واقعی اسلام تنها ماند و خواص او و یارانش را به قتل رساندند.

در سال های اخیر نیز بسیاری از انقلابیون سرشناس از مسیر انقلاب منحرف شدند . حال جوانان و دانشجویان باید راه کار درست برای مقابله وشناخت این انحرافات را بشناسند.

Untitled-2

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*