تودیع و معارفه مسئول پایگاه شهید نعمتی دانشکده توانبخشی

تودیع و معارفه مسئول پایگاه شهید نعمتی دانشکده توانبخشی

مسئول جدید پایگاه بسیج دانشکده توانبخشی معرفی شد

این جلسه در روز شنبه مورخ 11/7/94 با حضور ریاست دانشکده، معاونت فرهنگی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، معاونت تشکیلات حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه، مسئول سابق پایگاه و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، ریاست محترم دانشکده سرکار خانم دکتر خلخالی نکاتی را در رابطه با اهمیت الگو بودن و منظم بودن بسیجیان خاطر نشان کردند و گفتند: کسی که مارک بسیجی دارد و به عنوان یک بسیجی محسوب می شود باید الگویی برای دیگر دانشجویان باشد و به نظم در کارها اهمیت دهد.DSC03678

سپس معاونت فرهنگی دانشکده جناب آقای دکتر رضایی در طی سخنان کوتاهی گفتند: بسیج دانشجوبی و انجمن اسلامی باید در کنار یکدیگر و متحد در امور فرهنگی تلاش کنند. هم چنین ایشان برای همکار یبن این دو تشکل دانشجویی اظهار آمادگی فرمودند.

سپس مسئول نهاد مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی ضمن تبریک به مسئول جدید پایگاه، از ریاست دانشکده و مسئولین به خاطر همکاری آن ها با تشکل ها تشکر و قدر دانی کردند.

بعد از این، معاونت تشکیلات حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آقای حسین مینایی طی سخنانی از مسئول سابق پایگاه تشکر و قدردانی کردن و گفتند: این موجب افتخار ماست که ما  دانشجویان بسیجی هستیم و مارک بسیجی بر روی ماست.

DSC03683

سپس جناب آقای بهنام مرتضایی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشکده طی سخنانی کوتاه ابراز خرسندی کردند از اینکه حلقه ای میان آقای اشعری و آقای سرلکیان بودند و در مورد آقای سرلکیان گفتند: ایشان فردی متدین و کاملاٌ انقلابی هستند. هم چنین ایشان از مسئولین دانشکده به خاطر همکاری آن ها در دوره مسئولیتشان تشکر و قدردانی نمودند.

بعد از این مسئول جدید پایگاه آقای سرلکیان طی سخنانی کوتاه گفتند: وظیفه بسیج، تربیت نیروی متخصص هم تراز انقلاب اسلامی می باشد که این وظیفه سنگینی است و مسئولین، بسیج را در این امر یاری فرمایند.

سپس حکم مسئولیت جدید پایگاه توسط ریاست دانشکده به جناب آقای حسام سرلکیان تقدیم شد و معاونین بسیج نیز به ایشان به خاطر مسئولیت جدید تبریک گفته و برای انجام وظیفه با یکدیگر عهد و پیمان بستند.

DSC03685

مطالب مرتبط