تودیع و معارفه مسئول پایگاه شهید موسوی دانشکده پرستاری

تودیع و معارفه مسئول پایگاه شهید موسوی دانشکده پرستاری

مسئول جدید پایگاه بسیج دانشکده پرستاریمعرفی شد

این جلسه در روز سه شنبه مورخ 94/7/28 با حضور ریاست دانشکده، معاونت فرهنگی،اعضای تشکل های فعال در دانشکده و معاونت تشکیلات حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

دکتر عباس زاده ریاست دانشکده پرستاری و مامایی: تشکل های دانشجویی نقش مهمی در اداره فضای فرهنگی دانشکده دارند و در این بین نقش بسیج دانشجویی بسیار پررنگ تر است و همیشه در صحنه های مختلف یاری دهنده مسئولین و دانشجویان بوده است.

 

در ابتدای این جلسه، ریاست محترم دانشکده جناب دکتر عباس زاده ضمن خیر مقدم به حضار و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) از آقای هاشمی مسئول سابق پایگاه شهید موسوی تقدیر و تشکر نموده و اظهار داشتند که تشکل های دانشجویی نقش مهمی در اداره فضای فرهنگی دانشکده دارند و در این بین نقش بسیج دانشجویی بسیار پررنگ تر است و همیشه در صحنه های مختلف یاری دهنده مسئولین و دانشجویان بوده است.

photo_2015-10-30_21-23-50

 سپس معاونت فرهنگی دانشکده جناب آقای زندی ضمن عرض تسلیت ایام محرم و سپاس گزاری از آقای هاشمی، از مسئول جدید پایگاه شهید موسوی ،رسول رهبری و سرکار خانم ماشاللهی جانشین محترم واحد خواهران و اعضای پایگاه بخاطر فعالیت های چشمگیر و منحصر به فردشان در زمینه های فرهنگی و محتوایی تقدیر و تشکر کردند و بیان داشتند به لطف خداوند، اخیرا بسیج دانشجویی رنگ و بوی خاصی به دانشکده بخشیده و اظهار امیدواری کردند که با این روال شاهد اتفاقات خوب و خوشایندی خواهیم بود. وی در پایان برای رسول رهبری و اعضای محترم پایگاه بسیج دانشجویی شهید موسوی آرزوی سعادت و موفقیت از درگاه ایزد منان خواستار شدند.photo_2015-10-30_21-23-56

در ادامه حسین مینایی، معاونت تشکیلات و امور دانشجویی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) ضمن تشکر از مسئول سابق پایگاه، برای آقای رهبری و بسیجیان این دانشکده آرزوی توفیق کرد. ایشان در ادامه وظیفه گفتمان سازی تشکل های دانشجویی را در راستای تحقق هدف غایی نظام اسلامی که همان رشد و پیشرفت مردم است برشمرد. چرا که مقدمه واجب نقش آفرینی مردم داشتن سطحی از بینش و بصیرت است که توسط جنبش دانشجویی و مسئولین باید تامین شود.photo_2015-10-30_21-24-23

وی افزود: «تقاضای من از مسئولین این است که فضای کافی را در اختیار دانشجویان قرار دهند تا بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. این جای تاسف دارد که ما از تریبون هایی شنیده ایم که وظیفه دانشجویی را صرفا درس خواندن تعبیر کرده اند، حال انکه این، صدوهشتاد درجه با فرمایشات مقام معظم رهبری و وظیفه ذاتی جنبش دانشجویی تفاوت دارد. مینایی ضمن آرزو پیروزی و موفقیت برای مسئول جدید پایگاه، اظهار امیدواری کرد، برآیند زحمات دوستان پرورش افرادی دغدغه مند و متعصب نسبت به آینده ایران اسلامی باشد.photo_2015-10-30_21-24-38

در ادامه مسئول جدید پایگاه جناب آقای رسول رهبری ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از حضور مسئولین دانشکده از زحمات و فعالیت های مسئول قبلی پایگاه تشکر کرد. رهبری ضمن اشاره به گفته های آقای مینایی، به حضور موثر و فعال بسیج دانشجویی از دوران دفاع مقدس اشاره و افزود: در این زمان هم که دوره جنگ نرم در عرصه فرهنگ است، بسیج دانشجویی در لبیک به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خط مقدم مقابله با این هجوم نامبارک قرار دارد. ما در بسیج دانشجویی وظیفه خود را این میدانیم که در لبیک به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند “این عمار”، روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی را در بین دانشجویان افزایش دهیم. وی در پایان با ابراز تشکر و خرسندی از حضور مسئولین دانشکده در این جلسه، آرزو کرد که در زمان مسئولیت خود بتواند بسیج دانشجویی را به هدف عالی خود نزدیک تر کند.

photo_2015-10-30_21-24-08

در ادامه سرکار خانم آشوری دبیر محترم انجمن اسلامی ضمن آرزوی موفقیت و تبریک به مسئول جدید پایگاه بسیج دانشجویی اظهار داشت که هدف بسیج دانشجویی و تشکل دانشجویی انجمن اسلامی یکی است و امیدوار است که ضمن تلاش دو تشکل با یکدیگر به هدف عالی خود دست یابند.

در پایان این جلسه، حکم مسئولیت آقای رهبری که توسط جناب آقای امیری مسئول محترم حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه تایید و امضا شده بود به ایشان تقدیم گردید.

photo_2015-10-30_21-24-13

مطالب مرتبط